-
תקציר
הדגמות כיתתיות בשיעורי כימיה מאפשרות למורים להמחיש רעיונות באופן חווייתי, למקד את התלמידים ולהגביר את מעורבותם, סקרנותם, הנאתם והתלהבותם. מורים שמשלבים תכנים מדעיים-פרקטיים בשיעוריהם, כמו צפייה בניסויים, רישום מערכי ניסוי, הסקת מסקנות, שימוש במיקרוסקופ, התנסות במעבדה ובחינת תגובות כימיות, מאפשרים לתלמידים לצבור ניסיון מקצועי, להעשיר את הידע, לצבור תובנות, לפתח תודעה מדעית ולהרחיב אופקים.
-
תקציר
מחקר זה בחן יכולת ויסות רגשית בקרב 1,799 תלמידי תיכון במהלך הכנת שיעורי בית במתמטיקה. נמצא שתלמידים שהקפידו לסדר את עמדת הלמידה, או שהוריהם דאגו להם למרחב נוח להכנת שיעורי בית, הפגינו ויסות רגשי במינון גבוה יותר. בנוסף, התגלה כי ילדים להורים שהפגינו מעורבות, התעניינו בלימודים והציעו עזרה – הצליחו לנהל את הזמן בצורה מיטבית ואף זכו לקבל יותר משובים חיוביים ממוריהם.
-
תקציר
על-מנת להתרכז בלמידה תלמידים צריכים לסנן כמות עצומה של מסיחים. אחת האסטרטגיות לצמצום הסחות בלמידה היא אימון קשבי. המחקר הנוכחי בחן את מידת היישומיות ואת תוצאותיו של קורס אימון קשבי דיגיטלי בקרב 229 תלמידים בבית-ספר תיכון. הממצאים הדגימו שיפור בביכולת המיקוד וביכולת הוויסות הרגשי של התלמידים, צמצום נדידת מחשבות והפחתה בעיסוק במספר משימות בו-זמנית.
בית ספר תיכון
מיון:
נמצאו 3 פריטים
פריטים מ- 1 ל-3
שימו לב!
ניתן לחזור לתוצאות החיפוש האחרון מכל עמוד באתר בלחיצה על
הכפתור בצד ימין