מיומנויות באקדמיה
מיון:
נמצאו 3 פריטים
פריטים מ- 1 ל-3
  • תקציר

    ספרות המחקר העוסקת בסטודנטים בני ובנות הדור הראשון במכללות מתמקדת במידה רבה באתגרים, במכשולים ובחסמים שהם עלולים לחוות עם כניסתם בשערי המוסדות להשכלה גבוהה. לעומת זאת, שאלת זהותם כלומדים, learners, לא בוררה די הצורך, ואין בידנו עדיין תשובה בהירה על השאלה כיצד תופסים אותם החוקרים ככאלה. סקירה שיטתית זו מבקשת לענות על צורך זה, למלא פער מחקרי זה. הסקירה בוחנת את האופן באמצעותו חוקרים לומדים וממשיגים את הסטודנטים בני הדור הראשון כלומדים.

  • לינק

    לא קל להיות חוקר מתחיל. אתה צריך לבסס את הזהות המקצועית, לפתח את עצמאותך כחוקר, ללמד, להתמודד על מענקים, לבצע מטלות אדמיניסטרטיביות שונות וכמעט שכחנו: לפרסם. ברשימה הבאה מופיעים 20 טיפים שאמורים לסייע לך להתקדם מחוקר מתחיל לחוקר בכיר:

  • לינק

    חוקרים איכותניים באקדמיה נתקלים כיום באתגרים קשים מאי פעם: מיעוט משרות קבועות, תקנים ומלגות. מאמר זה מציג חמש מיומנויות חשובות אך זנוחות החיוניות להצלחה בעידן הנוכחי, המתאפיין בעבודה בשיתוף פעולה עם חוקרים אחרים, ציפיות גבוהות ומגוונות וסביבות עבודה וירטואליות. אלה חמש המיומנויות שהמאמר מונה:

שימו לב! ניתן לחזור לתוצאות החיפוש האחרון מכל עמוד באתר בלחיצה על הכפתור בצד ימין