Pam Allyn
מיון:
2 פריטים
פריטים מ- 1 ל-2
  • סיכום

    על פי מבחנים בינלאומיים, בעידן הפוסט-קורונה חלה נסיגה במיומנות, בהתקדמות ובציוני תלמידים בתחום השפתי, ומערכת החינוך היסודית תרה אחר דרכים להתגבר על מחסום כיתה ג'. לשם כך, הומלץ על הוראה פרטנית למתקשים, התאמת ספרים מהספרייה והחלפתם מדי שבוע ולמידה מהנה, פעילה, משחקית ויישומית. עוד קודם לכן, הוסק כי ראוי להנחיל מיומנויות קריאה וכתיבה כבר בשכבות הטרום-חובה והחובה, תוך מתן הדרכה לגננות, סייעות והורים ברמה הארצית, המחוזית והעירונית.

  • לינק

    מאמר זה דן ב-10 אסטרטגיות למידה עבור מורים שיעזרו לתלמידים להפוך לקוראים חזקים ובטוחים. המחברת מדברת על ניסיונה האישי כמורה בעיר ניו יורק, ומציעה דרכים שבהן מורים יכולים לשפר את מיומנויות הקריאה של תלמידיהם (Allyn Pam, 2012).

שימו לב! ניתן לחזור לתוצאות החיפוש האחרון מכל עמוד באתר בלחיצה על הכפתור בצד ימין