מטלה מתוקשבת בנושאי מדעים בגישת חקר-רשת

לחצו כדי להאזין לפריט

מטלה מתוקשבת לנושא המדעים בחטיבות ביניים המומלצת להפעלה בתחילת השנה. מטרות המטלה המתוקשבת היא הכרת ממציאים ומגלים מהאלף הקודם. כמטלת חקר-רשת מאתגרת כוללת הפעילות המתוקשבת את השלבים הבאים: מבוא, המשימה, התהליך, הערכה, סיכום ומקורות המידע. האתר הומלץ על ידי מורים המלמדים מדעים בחט"ב ובתיכון

 


    לפריט זה התפרסמו 1 תגובות

    שמחתי לראות שפרי פיתוחי נמצא בפורטל שלך. בינתיים פיתחתי נושאים נוספים בנושא זיהום אוויר, זיהום מים ושינויים בחומר. אשמח אם תוסיף גם אותם לפורטל.http://www.mkm-haifa.co.il/schools/hogim/subjects/bio/http://mkm-haifa.co.il/schools/hogim/subjects/bio/objects/airpollution/welcome.shtmlhttp://mkm-haifa.co.il/schools/hogim/subjects/bio/objects/waterinfection/welcome.shtml

    פורסמה ב 22/03/2007 ע״י דליה גודמן
    מה דעתך?
לחצו כדי להאזין לפריט

מטלה מתוקשבת לנושא המדעים בחטיבות ביניים המומלצת להפעלה בתחילת השנה. מטרות המטלה המתוקשבת היא הכרת ממציאים ומגלים מהאלף הקודם. כמטלת חקר-רשת מאתגרת כוללת הפעילות המתוקשבת את השלבים הבאים: מבוא, המשימה, התהליך, הערכה, סיכום ומקורות המידע. האתר הומלץ על ידי מורים המלמדים מדעים בחט"ב ובתיכון

 


    לפריט זה התפרסמו 1 תגובות

    שמחתי לראות שפרי פיתוחי נמצא בפורטל שלך. בינתיים פיתחתי נושאים נוספים בנושא זיהום אוויר, זיהום מים ושינויים בחומר. אשמח אם תוסיף גם אותם לפורטל.http://www.mkm-haifa.co.il/schools/hogim/subjects/bio/http://mkm-haifa.co.il/schools/hogim/subjects/bio/objects/airpollution/welcome.shtmlhttp://mkm-haifa.co.il/schools/hogim/subjects/bio/objects/waterinfection/welcome.shtml

    פורסמה ב 22/03/2007 ע״י דליה גודמן
    מה דעתך?