למידת מדעים בלתי פורמלית למבוגרים
מאת: Katherine Brookfield
מילות מפתח:
בריאות גופנית
הוראת המדעים
למידה בלתי פורמאלית
למידת מבוגרים
מדעים
מעורבות קהילתית
רווחה נפשית
שיתוף ידע
Brookfield, Katherine; Tilley, Sara; Cox, Maire. Informal Science Learning for Older Adults. Science Communication, Oct2016, Vol. 38 Issue 5, p655-665.
בשנים האחרונות חלה צמיחה מהירה בלמידה בלתי פורמלית של מדעים. העדויות מציעות שהשתתפות בלמידה כזו מעניקה תועלות, כולל ביצועים משופרים בלמידת מדעים פורמלית ועניין מוגבר במדע.
נכון להיום, למידה כזו מוענקת באופן טיפוסי לילדים ולמשפחות, כאשר תשומת לב מעטה ניתנת לאוכלוסיות מבוגרות יותר. אולם אנשים מבוגרים הם צרכני ידע נלהבים עם השתתפותם בלמידה המקושרת לרווחה נפשית משופרת ולבריאות טובה יותר.
פרשנות זו מציגה את ניסיונם של המחברים בפיתוח ובהעברת אירוע של למידת מדעים בלתי פורמלית למבוגרים. המאמר מתייחס להצלחות, לאתגרים ולקבלה על ידי הקהל, ומספק מספר קטן של המלצות.
ראו גם:
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya