כלי Web 2.0 והתשתית ללמידה משמעותית

 
ג'יי הורוויץ כתב מאמרון מעניין הנותן לנו פרספקטיבה של זמן ומתודולוגיה  לגבי תהליכי תקשוב בבתי ספר אז והיום.  לפני כעשור היה נדמה שידענו כיצד אנחנו רצינו להשתמש בכלים כדי למנף את הלמידה, אבל הכלים שעמדו לרשותנו עדיין לא אפשרו את מה שרצינו. היום מבחר רב מאד של כלים עומד לרשותנו, ועל פי רוב התלמידים שלנו לומדים להשתמש בהם בקלות ובמהירות. אבל בדיוק בגלל זה היום אנחנו חייבים לעמוד במבחן שאז לא חויבנו לעמוד בו. היום אין לנו תירוצים, ועלינו ללמוד ליצור למידה משמעותית בעזרת הכלים האלה.
 
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya