הצורך במתודולוגיות אחרות להערכת הלמידה המתוקשבת

מקור:
 
The Development of Effective Evaluation Methods for E-Learning: A Concept Paper and Action Plan, Teachers College Record Volume 107 Number 8, 2005, p. 1814-1836
http://www.tcrecord.org
 
למידה מתוקשבת שונה במהותה מלמידה פנים-אל פנים ומחייבת מתודולוגיות שונות לחלוטין להערכת תהליכי הלמידה. המאמר בוחן את ייחודיות הלמידה המתוקשבת ומציע לשלב מתודולוגיות מדעיות מחוץ לחינוך על מנת להעריך קורסים מתוקשבים ולמידה מתוקשבת. כך לדוגמא, טוענת מחברת המאמר, כי יש מקום ליישם את מתודולוגיית ניתוח המערכת (System analysis) כעוגן שיטתי להערכת למידה מתוקשבת. המאמר, מציע הצעות מעשיות לתכנית פעולה לשילוב הערכה ללמידה מתוקשבת וממליץ לתת משקל גבוה יותר להיבטים קוגניטיביים של הלמידה המתוקשבת בשיטת ההערכה שננקטה.
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya