הערכת ה- e-Learning : הנחייה של מחקר ופרקטיקה

מאת: Rob Phillips

Phillips, Rob; McNaught, Carmel; Kennedy, Gregor. Evaluating e-Learning: Guiding Research and Practice. Connecting with e-Learning, Routledge, Taylor & Francis Group. 2011.


כיצד יכול המחנך הממוצע שמלמד באופן מקוון, והינו חסר ניסיון בהערכת הטכנולוגיה והתקשוב , לבנות על מה שמוצלח ולשנות את מה שלא מוצלח? הספר "Evaluating e-Learning" נכתב עבור מחנכים ומורים החשים לא מוכנים כאשר הם נדרשים להעריך יוזמות של E-Learning .

הספר מציע הנחיה צעד אחר צעד להעברה של תכנית הערכה של טכנולוגיות E-Learning . הספר בונה ומעבד מתודולוגיית מחקר מוכרת כדי להציע גישה נגישה כיצד להעריך באופן אפקטיבי טווח של יוזמות חדשניות, כולל כאלה שעליהן נכתב בספרים אחרים לגבי קישור עם סדרות של e-Learning. מדריך שימושי זה מציע גישה מרובת רמות שמאפשרת הן למתחילים והן לאנשי מקצוע מנוסים לעקוב אחר התאמת ההערכה לצרכיהם העכשוויים.

היישומים הפרקטיים שנידונו כוללים:

 (1) כיצד לפתח שאלות הערכה רחבות;
(2) כיצד להשתמש במסגרת עבודה להערכה של התקשוב;
(3) כיצד לקבוע את מקורות המידע שבהם ישתמשו;
(4) כיצד לפתח מטריצת הערכה;
ו-(5) כיצד לאסוף, לנתח ולפרש את הנתונים.

המדריך הזה ,הנקי מז'רגון מקצועי, הוא מקור חובה המספק את הכלים המתאימים להערכת פרקטיקות ה- e-Learning בקלות.

קישור לתקציר הספר באנגלית

ראה גם :
הצורך במתודולוגיות אחרות להערכת הלמידה המתוקשבת

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya