גישות אלטרטנטיבות להערכה בלמידה מתוקשבת

מאת: Joan Mateo
מקור וקרדיט :
Dr. Joan Mateo, Designing online learning assessment through alternative approaches: facing the concerns, European journal of open, distance and e-learning,  2008.
המאמר הנוכחי בוחן את סוגיית ההערכה בלמידה מתוקשבת תוך התייחסות למגבלות של דגמי ההערכה המסורתיים. על רקע אילוץ זה של הערכה סטנדרטית, נדרשת פרדיגמה חדשה להערכת התיכון והפעילות של הלמידה המתוקשבת.  המאמר מפרט כמה שיקולים עקרוניים והמלצות לקראת גיבוש דגמי הערכה אלטרנטיביים ללמידה מתוקשבת , כאשר הוא מצביע במיוחד על תלקיט עבודות (The portfolio approach) כאחד מהדגמים האלטרנטיביים לביסוס ההערכה של הלמידה המתוקשבת.  המאמר אשר נכתב ע"י הפרופסור לפדגוגיה באוניברסיטת ברצלונה, Dr. Joan Mateo , משקף את החשיבה הפדגוגית במדינות אירופה המבינה כי התפתחות הלמידה המקוונת מחייבת גם פרדיגמה אחרת לגבי הערכת הלמידה .
המאמר המלא מצורף כקובץ מצד ימין .
ראה גם :
פרויקט תקשוב מערכתי ללמידה מבוססת E-portfolios באוניברסיטת וושינגטון
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya