שימוש במשחקי Social Impact Games כדי לתמוך בלמידה קונסטרוקטיבית: יצירת בסיס עבור שימוש אפקטיבי להוראת מדעי החברה בבית הספר התיכון

מאת: Beverly Ray

Beverly Ray , Caroline Faure and Fay Kelle. "Using Social Impact Games (SIGS) to Support Constructivist Learning: Creating a Foundation for Effective Use in the Secondary Social Studies Education", American Secondary Education. 41.2 (Dec. 2013): p60. From Academic OneFile.


מאמר זה בוחן כיצד משחקי (Social Impact Games (SIGS יכולים לספק תמיכה לימודית חשובה בכיתות ללימודי מדעי החברה בבית הספר התיכון.

כאשר השתמשו במשחקי SIGS בתוך מסגרת של שיטות הוראה ופילוסופיית הוראה קונסטרוקטיבית, למשחקים אלה היה פוטנציאל לחדד חשיבה ביקורתית, שיתוף פעולה, ומיומנויות של פתרון בעיות המגבירים את זכירת הידע כמו גם מטפחים מיומנויות שקשורות לאופי, כולל אמפתיה, המעודדות מודעות גלובלית של המאה ה-21 לאזרחות דמוקרטית פעילה.

ההיבט האינטראקטיבי של משחקי SIGS נותן ללומד הזדמנות להשתתף "באופן וירטואלי" כחבר בתרבויות חדשות או בתת-תרבויות שהיו בלתי ידועות לפני כן, בשל כך משקיעים הלומדים ברפלקציה הממוקמת מבחינה תרבותית, בחקירה, בפתרון בעיות, ובקבלת החלטות.

משחקי SIGS יכולים לשמש כדי להציג או לחזק עובדות היסטוריות ואירועים עכשוויים; ליזום דיונים בכיתה לגבי ערכים, עקרונות ומושגים חברתיים ופוליטיים מורכבים; ליצור לוח זמנים, להניע עניין ומחקר נוסף, ומדגים מושגים אחרים הקשורים לתוכן עיקרי במדעי החברה.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

מה דעתך?
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?