סוגיות בהערכה של למידה מתוקשבת

 החשיבות הגדלה של למידה מתוקשבת הניעה את משרד החינוך האמריקאי להכין ולפרסם דו"ח אקדמאי מסכם על הערכה בלמידה מתוקשבת. הפרסום מתייחס לסוגיות הבאות:
 
  • גיבוש בבסיס הנתונים של הליכי הלמידה המתוקשבת
  • סוגי הלמידה המתוקשבת וביטוייה בהערכה שיטתית
  • איתור קבוצות השוואה מתאימות להערכה
  • פערים באיסוף הנתונים והשלמות נדרשות
  • תכנון ההערכה – הליכים מומלצים
  • המלצות לביצוע מעשי של  שלבי ההערכה
 
המתודולוגיה מתייחסת הן לשיעורים מתוקשבים חלקיים , הן לקורסים מתוקשבים מלאים והלן למערכות למידה מרחוק.
 
 
 
על גישות אחרות להערכה של סביבות למידה מתוקשבות ראה
מה דעתך?
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?