חקר-רשת (WebQuest) כמרחב למידה שיתופי לפרחי הוראה
מאת: Leanne Roberts
מילות מפתח:
חקר -רשת
סביבות למידה מתוקשבות
סביבות למידה עתירות טכנולוגיה
סביבת הוראה-למידה
סטודנטים להוראה
פרחי הוראה: פעילויות
מקור:
The WebQuest CreationProcess: A Case Study of Preservice Teachers Working Individualistically orCollaboratively. In C. Crawford et al. (Eds)Proceedings of Society for Information Technology and Teacher Education InternationalConference 2006pp -
pp. 1767-1760
חקר מקרה של שימוש גמיש בסביבה מתוקשבת של חקר-רשת (WebQuest) בהכשרת מורים. המאמרמתאר התנסות שיתופית של פרחי הוראה בחקר-רשת בסביבת למידה קונסטרוקטיביסטית במכללה להכשרת מורים בארה"ב. ממצאי המחקר מלמדים כי ניתן ליצור פעילות שיתופית מקדמת הבנה ורפלקציה בין פרחי הוראה כאשר ה-WEBQUEST משמש כמרחב לימודי שיתופי של פרחי ההוראה. המחקר גיבש תיאוריה חדשנית הנקראת "אוטונומיה נתמכת" ("Supported autonomy") כחלק מהתהליך השיתופי וגם היחידני בו היו מעורבים פרחי ההוראה.
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya