מדיה
מיון:
נמצאו 2 פריטים
פריטים מ- 1 ל-2
  • סיכום

    לחינוך למדיה סיכויים גבוהים לעניין תלמידים בשל חומרי הלמידה האקטואליים, הפיקנטיים והמגוונים המצריכים יישום, הכרה והתמצאות ברשתות חברתיות. למרות זאת, חינוך למדיה מוצע רק בכ-43% מבתי הספר במדינות האיחוד האירופי, ולרוב מוצע כקורס העשרה או כמערך שיעור בודד, ולא כמגמת תקשורת פעילה בבית הספר או מקצוע לימוד בפני עצמו. במקביל, הרוב המוחץ של בוגרי ההכשרה להוראה באירופה אינו משתתף בקורס כלשהו בנושא של מדיה או תקשורת וחינוך במהלך ההכשרה להוראה. לא זו בלבד, מורים רבים שגויסו או התבקשו ללמד מדיה בבית הספר, ואף לרכז מגמה זו, לא למדו עיתונאות, דוברות, תקשורת או יחסי ציבור. אותם מורים מדווחים על תחושות של חוסר ביטחון וחוסר סמכות בבואם ללמד את כיתתם מדיה וחינוך.

  • תקציר

    האקלים הנוכחי מייצר הזדמנות לפתוח ולהרחיב מגמות ללימודי עיתונאות ותקשורת בבתי הספר. בעידן הפוסט-קורונה, בו תלמידים עדיין מתמודדים עם משברים נפשיים, שסעים חברתיים, קונפליקטים פוליטיים, מתקפות טרור והתחממות גלובלית, הם משוועים למצוא מקורות של אנרגיה, נחמה, חמלה, ייעוד וקהילתיות. מאמר זה מציג את מיזם Student Reporting Labs המשמש כמגמת עיתונאות שנתית ברמה תיכונית המעניקה לתלמידים כישורי חשיבה ביקורתית, מיומנויות תקשורתיות, ידע טכני, אופציה תעסוקתית עתידית וניסיון מעשי בתחום מלהיב.

שימו לב! ניתן לחזור לתוצאות החיפוש האחרון מכל עמוד באתר בלחיצה על הכפתור בצד ימין