כתיבת מטלות בילקוט הדיגיטלי – משוב מעניין של תלמידי כיתה ט' ועוד מחשבות…..
מאת: רות בן ישי
מילות מפתח:
הערכה
כתיבה בסביבה מתוקשבת
למידה מתוקשבת
מאפייני תקשוב בחינוך
סביבות למידה מתוקשבות
תהליכי הערכה
תהליכי התמודדות
תכנון מטלות ביצוע
תלמידים
רותי בן-ישי, אחת המורות הטובות בישראל היודעת להפיק את המיטב מסביבות למידה מתוקשבות כתבה לאחרונה פוסט על כתיבת מטלות בילקוט הדיגיטאלי ובו תובנות פדגוגיות חשובות בהקשר של יישום למידה מתוקשבת מחוץ לכיתה (תלמידי כיתה ט' ) , במתכונת של הערכה פתוחה יותר המחייבת התמודדות של התלמידים עם שאלות מורכבות יותר . כותבת רותי בן –ישי: "חשוב להשתמש ב"חוזקות" של המחשב, כאשר נותנים "מטלת הערכה" לתלמידים, אותה יבצעו בבית. (שהרי טכנית, לא ניתן לעשות זאת בבי"ס") .
למאמרון של רותי בן ישי , שהתפרסם ברשת "שלובים"
מאמרים נוספים של רותי בן ישי בפורטל מס"ע
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya