חקירת ההתנסות למטרת רווח: אתנוגרפיה של קולג' למטרת רווח

Iloh, Constance. Exploring the For-Profit Experience: An Ethnography of a For-Profit College. American Educational Research Journal , Jun2016, Vol. 53 Issue 3,  p427-455

מגזר הקולג'ים למטרות רווח הוא ככל הנראה הסקטור השנוי ביותר במחלוקת והכי פחות מובן בהשכלה הגבוהה כיום.

העשור הקודם הוביל לשפע של עניין ציבורי ומבט בוחן באם קולג'ים ואוניברסיטאות למטרות רווח מספקים חינוך איכותי לאוכלוסיות סטודנטים מוחלשות.

בעוד שהפוליטיזציה שלהם זכתה לתשומת לב רבה, קיים מחקר מועט בהרבה לגבי התנסויות סטודנטים במוסדות למטרות רווח היכול לתרום בצורה טובה יותר להבנה מושגית, מוסדית ומעשית של מגזר זה של השכלה גבוהה.

תוך שימוש בנתונים אתנוגרפיים מקולג' למטרת רווח בגודל בינוני בפרוורים, המחברת בילתה שבעה חודשים לחקירת התרבות החינוכית מהפרספקטיבה של הסטודנטים הרשומים.

הממצאים מאירים ארבעה נושאים:

  1. רצון הסטודנט בשקיפות מוסדית;
  2. התפיסה של הוראה אישית באיכות גבוהה;
  3. התנסויות מגוונות המבוססות על לוח הזמנים ועל צורכי הלמידה של הסטודנט;
  4. תפקידו של הגיל בעיצוב אינטראקציות עמיתים.

 

קישור לתקציר המאמר באנגלית

ראו גם:

ההפרטה בהשכלה הגבוהה והשלכותיה על הרכב הסטודנטים: מי מצטרף לתכניות החוץ־תקציביות לתואר השני באוניברסיטה ומדוע?

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya