אסטרטגיות ומודלים מתקדמים בהערכה חינוכית-לשונית
מאת: ראיד זידאן
זידאן, ר' (2024). אסטרטגיות ומודלים מתקדמים בהערכה חינוכית-לשונית. תל אביב: מכון מופ"ת
הספר אסטרטגיות ומודלים מתקדמים בהערכה חינוכית-לשונית מציג מונחים בסיסיים ומתקדמים, שיטות ואסטרטגיות חדשות ומגוונות למדידה והערכה בתחומי החינוך, כמו גם היבט יישומי העוסק בהוראת שפות, תוך התמקדות בשפה הערבית ובמיומנויות הקשורות לתחום זה. הוא מיועד למורים בכלל ולמורים לשפות בפרט. הספר נחשב למדריך למורי מורים במכללות ולמרצים המכשירים סטודנטים באוניברסיטאות, ומסייע להם בבניית השתלמויות דידקטיות ופדגוגיות בתחומי החינוך הלשוני והוראת שפות.
בספר חמישה-עשר פרקים בנושאי הערכה, בהם: סוגי הערכה והערכה חלופית, הערכת הישגים ככלי לשיפור למידה, הערכה לשונית, מודלים של הערכה, הערכת תוכניות לימודים ופרויקטים חינוכיים, הערכת מורים ועוד.
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya