תכנית "האקדמיה למורים של גוגל"


ב 21-22.12.2011- יתקיים המחזור הראשון בישראל של תוכנית "האקדמיה למורים של גוגל", במשרדי החברה בתל אביב. במחזור הראשון של התוכנית ישתתפו כ 50- מורים. את התוכנית עורכת חברת גוגל ישראל, בשיתוף עם רשת אורט ישראל ומטח. מטרת התוכנית היא להעצים את הלמידה באמצעות כלים דיגיטאליים. מדובר בתוכנית בינלאומית של גוגל העולמית, הפועלת בארצות הברית מזה חמש שנים. התוכנית מכשירה עובדי הוראה לשימוש בכלים שפיתחה החברה. במסגרת התוכנית יתנסו המורים בעבודה בסביבה שיתופית. בתוכנית יושם דגש על שימוש בטכנולוגיה למטרות פדגוגיות, בשילוב כלי גוגל השונים.

המועמדים הפוטנציאלים לתוכנית הם רכזי תקשוב, ספרנים מבתיה"ס, מדריכי מורים ומורים, בעלי להט להוראה וידע בתקשוב ובשימוש בכלי גוגל. מורים שיצטיינו בתוכנית יוכשרו כ"מדריכים מוסמכים של גוגל", ויהיו אחראיים לפיתוח תכנים והעברתם במחזורים הבאים של התוכנית.

במהלך שני ימי ההשתלמות, מתנסים ומתמקצעים המשתתפים בכלי Google השונים, לומדים על אסטרטגיות הוראה חדשניות, נחשפים למשאבים ופיתוחים חדשים וצוללים לתוך סביבה שיתופית ויצירתית תוך שימת דגש מרכזי על שימוש בטכנולוגיה לטובת הפדגוגיה – פיתוח מטרות פדגוגיות והשגתן בשילוב כלי Google השונים .

מקור וקרדיט : עיתון "קו לחינוך "

ראה גם :
האקדמיה למורים של גוגל ( עדי דומב, "גוגל ישראל" )


למידע נוסף באתר אורט ישראל

למידע נוסף באתר גוגל ישראל

תובנות ורשמים מההשתלמות באנגליה
Is a Google Teacher Academy Really Such a Good Idea?

Teachers celebrate first UK Google Teacher Academy

תובנות ורשמים מההשתלמות באוסטרליה


    לפריט זה התפרסמו 4 תגובות

    מומלץ! לא עוד הרצאות פרונטליות…סדנה מעשית איכותית בלמידה/הוראה שיתופית.

    פורסמה ב 06/11/2011 ע״י נדב קבלרציק

    נדב,אשמח להשתתף בזה!תודה, דינה בן-שושןחט"ב פיינשטיין

    פורסמה ב 07/11/2011 ע״י דינה בן-שושן

    http://www.gteachers.co.il/applicationקישור להרשמה

    פורסמה ב 07/11/2011 ע״י נדב

    לצערי את ההרשמה להשתלמות הזו כבר החמצתי…. אשמח לקבל הודעה על פתיחתו של קורס חדש. בברכה – אירית שורץ – טכנולוגי קרית חיים

    פורסמה ב 17/11/2011 ע״י אירית שורץ
    מה דעתך?
yyya