שלום כיתה …אל-פרונטלית: אתגרים וקשיים בקורס וירטואלי

מקור:

Proceedings of the fourth conference on teacher education June 23-27, 2002. Achva college of education, Israel

כיצד מתמודד הסטודנט בקורס למידה מרחוק עם סגנון למידה הדורש ממנו לרכוש כישורים ומיומנויות חדשות? האם למידה בסביבה מתוקשבת מבוססת טקסטים לא – לינאריים דורשת מיומנויות חדשות מצד הלומד? במקביל לקשיי הלומד בכיתה הוירטואלית, נתקל מנחה הקורס באתגרים חדשים הן בתהליך פיתוח הקורס והן לאורך תקופת הוראתו. מנחה זה נדרש לפתח מיומנויות ודרכי חשיבה שונות כדי שיוכל להתמודד בהצלחה עם הוראה ולמידה מרחוק. מאמר זה עוסק בשתי סוגיות אלו.

בחלקו הראשון של המאמר מושם דגש על האתגרים והקשיים הניצבים בלמידת היפרטקסטים מרובי קישורים, ואילו חלקו השני של המאמר מתאר את האתגרים, הקשיים והתובנות של מרצה/מנחה חדש בקורס וירטואלי המבוסס על סביבה עתירת טכנולוגיה זו.


    לפריט זה התפרסמו 1 תגובות

    האם ניתן לקבל את המאמר המלא של רפי גלברט ופנינה אלבין-איגנפלד (אתגרים וקשיים בקורס וירטואלי)?תודה

    פורסמה ב 20/05/2013 ע״י פנינה שפיגל
    מה דעתך?
yyya