שינוי התפקיד: החוויות של המפקחים המחוזיים כאשר הם בונים קהילת למידה

מאת: John Dickson

Dickson, John; Mitchell, Coral. "Shifting the Role: School-District Superintendents' Experience as They Build a Learning Community", Canadian Journal of Educational Administration & Policy, 5/8/2014, Issue 158, p1-31

המאמר מציג את הממצאים של מחקר פעולה איכותני שחקר כיצד קבוצה אחת של מפקחים מחוזיים המשיגה את תפקידם כאשר הם בנו את קהילת הלמידה שלהם עצמם.

ניתוח הנתונים הניב ארבעה אלמנטים שתמכו במאמצי המשתתפים:

(א) שימוש בתהליך כנקודת כניסה,

(ב) התאמה של בעיות מסוימות של פרקטיקה,

(ג) מתן תנאים תומכים,

(ד) הבנה עמוקה של העקרונות של קהילת הלמידה.

מתוך התנסות זו, המשתתפים ראו את הצורך לשנות את התפקיד של המפקח ממנהל של למידה מקצועית ללומד מוביל המשתתף ישירות בתהליך עם המנהלים ועם המורים.

קישור למאמר באנגלית




    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya