שימוש של מורי המורים בפעילויות המקצועיות שלהם כדי לקדם את מחקר ולפרסם מאמרים

מאת: David Coniam

David Coniam. "Using one’s own professional activities to promote research and publishing", European Journal of Teacher Education, Volume 38, Issue 3, 2015, pages 408-427.

מאמר זה חוקר סוגיות הקשורות למורי מורים המפרסמים בכתבי עת. הם עושים זאת מסיבות ברורות כגון: קבלת קביעות, התקדמות בקריירה, סיפוק אישי ויוקרה של האוניברסיטה.

כדי להציע אמצעים נוספים לסייע למורי מורים להשיג מטרות פרסום אלה, המאמר חוקר את האופן שבו שימוש בהתנסויות המקצועיות של מורה המורים עצמו במספר תחומים עשוי להציע הזדמנויות ניכרות לפרסום.

התנסויות אלה נפרשו על פני חמש קטגוריות שבהן העיסוק המקצועי שלו עם המתכשרים להוראה הוביל למספר ניכר של פרסומים, 34 מתוכם הופיעו בכתבי עת בין-לאומיים, 25 מתוכם הופיעו בדירוג הבין-לאומי A ו-B של כתבי עת.

המחבר קורא לאקדמאים לבחון את הפרקטיקות שלהם עצמם, בהציעו שקיים רבות בהתנסויות המקצועיות שלהם עצמם שיכול להיות בעל ערך לקהילה הבין-לאומית.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya