שימוש בטכנולוגיה והישגים אקדמיים

Wentworth, D. K., & Middleton, J. H. (2014). Technology use and academic performance. Computers & Education, 78, 306-311.

במאמר זה, המחברים חקרו את הקשר בין תדירות השימוש של הסטודנטים בטכנולוגיות לבין ההישגים האקדמיים שלהם כפי שנמדדו על ידי ציוניהם במבחני ה-GPA, ציוני ה-SAT, שעות הלימוד והציונים החזויים בקורס.

כדי לסייע להבין את הממצאים, המחברים בחנו גם את התפקיד שיש למגדר ולסטטוס התעסוקה בקשר זה. ההנחות נתמכו באופן חלקי, כאשר תדירות השימוש בטכנולוגיה קושרה באופן שלילי להישגים האקדמיים. המחברים דנים בממצאים של המחקר ובמגבלות שלו.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya