שונוּת בדפוסי למידה בקרב סטודנטים בקולג': סקירת ספרות

מאת: Simon A Lei

Lei, Simon A. "VARIATION IN STUDY PATTERNS AMONG COLLEGE STUDENTS: A REVIEW OF LITERATURE", College Student Journal. Summer2015, Vol. 49 Issue 2, p195-198.

אסטרטגיית למידה יעילה דורשת מיומנויות למידה אישיות מפותחות כדי להגביר את הצלחתם והתמדתם של סטודנטים ברמת הקולג'. במסגרת מיומנויות למידה אישיות אלה, סטודנטים שונים פיתחו הרגלים וסביבות למידה שונים (דפוסי למידה). עם זאת, דפוסי הלמידה של אנשים שהגיעו להצלחה אקדמית יוצאת דופן מראים לעתים קרובות דפוס או לוח זמנים מתוכננים היטב.

אין תבנית מושלמת לדפוס למידה המתאימה לכל הסטודנטים, אף על פי שזמני למידה מסוימים ביום ומיקומים מסוימים מועדפים על ידי מספר סטודנטים המתפקדים היטב מבחינה אקדמית. סטודנטים בקולג' צריכים להבין את החשיבות של דפוסי למידה אישיים ושל למידה על בסיס עקבי במקום דחיינות תכופה כדי לקדם את הצלחתם בלימודים וכדי להשיג את יעד הקריירה הסופי שלהם לאחר סיום הלימודים.

מאמר זה מעריך את הספרות אשר פורסמה בעבר לגבי השונוּת בדפוסי הלמידה בקרב תלמידי קולג' לתואר ראשון ולתארים מתקדמים, עם המלצה על זמני למידה ומיקומים מועדפים מסטודנטים בעלי יכולות גבוהות באמת.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

ראו גם:

לסטודנטים המבצעים מספר משימות בו-זמנית יש הישגים אקדמיים נמוכים יותר

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya