פדגוגיה תחילה: מימוש למידה מוגברת טכנולוגיה על ידי התמקדות בפרקטיקת ההוראה
Glover, Ian; Hepplestone, Stuart; Parkin, Helen J.; Rodger, Helen; Irwin, Brian. Pedagogy first: Realising technology enhanced learning by focusing on teaching practice. British Journal of Educational Technology, Sep2016, Vol. 47 Issue 5, p993-1002.
מאמר זה חוקר גישה של 'פדגוגיה תחילה' ללמידה מוגברת טכנולוגיה אשר פותחה בידי אוניברסיטת שפילד האלם (Sheffield Hallam University) כשיטה לעידוד השימוש וההתנסות בטכנולוגיה בפרקטיקת ההוראה ולקידום שילובה של פרקטיקה חדשנית.
באמצעות גישה מייעצת על פיה כל חברי הסגל הוזמנו לתרום, אוניברסיטת שפילד האלם יצרה "תפריט גישות להוראה" (Teaching Approaches Menu) המשקף את הפרקטיקה במוסד והיכול לשמש לחקירת פרקטיקות ההוראה וטכנולוגיות התמיכה המתאימות על ידי יחידים או כחלק מדיון מסייע.
המחברים מספקים את הרקע לפרויקט, יחד עם הגישה ופילוסופיית העיצוב, כולל סקירה קצרה של מסגרות אחרות. הם מציגים את "תפריט הגישות להוראה", משרטטים את ההתפתחות שלו, ומציגים חלק מהמשוב הראשוני.
ראו גם:
סקירת ביקורת על הספר "שיטות הוראה מומלצות עם טכנולוגיות פורצות דרך"