על שאילת שאלות

טכניקה מעניינת לשאילת שאלות בתחום מדעי הרוח ברשומה של דייב סקום על חקר בהוראה

"ברבע הטקסטואלי והסגור מופיעות שאלות של הבנת הנקרא, שאלות שהתשובות אליהן נמצאות בחומר. ברבע הטקסטואלי והפתוח מופיעות שאלות המזמנות חשיבה היפותטית והעלאת השערות. אלו הן שאלות שאפשר להשתמש בדמיון כדי לענות עליהן. ברבע האינטלקטואלי והסגור יופיעו שאלות המבקשות ידע עובדתי. אלו הן שאלות שאפשר לשאול מומחה לגביהן, או שהתשובה עליהן נמצאת בספרים, אתרי אינטרנט ועוד. וברבע האינטלקטואלי והפתוח יופיעו שאלות המזמנות חקר. שאלות שיש לדון עליהן. שאלות שעשויה להיות להן יותר מתשובה אחת."

 לסקירה בבלוג של ד"ר גילמור קשת

ראה גם:

הצגת שאלות כאסטרטגיה מרכזית בהדרכת מורה טירון: מחקר עצמי

 אסטרטגיות אפקטיביות לשאלת שאלות בכיתה

 ששת הסוגים של שאלות סוקרטיות

הגברת הלמידה השיתופית: ההשפעה של תכנון ההנחיות לשאלה (Question Prompts) עבור שיח מקוון

שאילת שאלות : לשבש את השגרה בכיתה

מיומנות שאילת שאלות בעקבות הקורס "פדגוגיה עדכנית במציאות משתנה"

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya