ספר חדש חושף חידושים לגבי למידה מקוונת ברחבי העולם

New Book Reveals Online Learning Innovations Worldwide", Business Wire, November 9, 2011


האיגוד הבינלאומי ללמידה מקוונת (The International Association for K-12 Online Learning (iNACOL)) התיר היום לפרסום ספר חדש "למידה מקוונת ולמידה משולבת: חקר מקרים של בתי ספר K-12 ברחבי העולם" ("Online and Blended Learning: Case Studies of K-12 Schools Around the World"), ב- Virtual School Symposium, הכנס השנתי של iNACOL המתקיים ב-9-11 לנובמבר באינדיאפוליס.
סוזן פטריק, הנשיאה והיו"ר של iNACOL, אמרה כי "תקוותנו שספר זה יידע את הקוראים לגבי הפוטנציאל הגדול שיהיה לתכניות הלמידה המקוונת והמשולבת על הדורות העתידיים ברחבי העולם. תכניות אלה לא רק מספקות הזדמנות לשנות את החינוך, אלא הן מציעות פוטנציאל להשוות את שדה המשחק עבור על החברות, להבטיח שלכל תלמיד תהיה נגישות לחינוך ברמה עולמית.
ה- World Future Society חוזה שלמידה וירטואלית היא אחת מעשר פריצות הדרך שישנו את החיים באופן גלובלי בעשרים עד שלושים השנים הבאות."
בהדגישו סוגיות מפתח, טרנדים והתקדמות של למידה וירטואלית על סקאלה בינלאומית, הספר מתעמק יותר ויותר בחברות המתקדמות מבחינה טכנולוגית של אסיה, אירופה וצפון אמריקה, כמו גם בעולם הפחות מפותח שעדיין נאבק כדי לחנך אוכלוסיות אנאלפביתיות ברובן.
עם חקר מקרים מאוסטרליה, סין, פינלנד, הונג קונג, הודו, ניו זילנד, סינגפור, טורקיה ובריטניה, הספר מדווח שסין עשויה להיות המדינה הראשונה שתצליח בחינוך רוב אוכלוסייתה באמצעות האינטרנט, בעוד שארה"ב ומספר מדינות מתועשות אחרות צריכות לעשות הרבה יותר כדי להבין כיצד לגרום לכך שהלמידה המקוונת ברמה גבוהה תחנך את כל התלמידים.

למידע נוסף על הספר, בקרו באתר האינטרנט של iNACOL

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya