ספר חדש – הוראה בעזרת טאבלט: כיצד לשלב טאבלט בהוראה אפקטיבית?

מאת: Nancy Frey

Nancy Frey, Doug Fisher & Alex Gonzalez. "Teaching with Tablets: How do I integrate tablets with effective instruction? (ASCD Arias)"


בשנים הספורות מאז יצאו הטאבלטים לשוק, הם הפכו לתוספת פופולרית בכיתות מכל הרמות ובכל נושאי הלימוד.

באמצעות השימוש במכשיר זה, ניתן לתפוס את תשומת לבם של המורים ושל התלמידים, ליצור אינטראקציה עם התוכן ברמה אישית יותר, ולפקח על הלמידה בזמן אמת.

אבל האופן שבו אנו משתמשים בטאבלטים בכיתה מצריך תכנון רב כדי להבטיח שהטכנולוגיה משפרת למעשה את תהליך ההוראה והלמידה.

המחברים Nancy Frey, Doug Fisher ו-Alex Gonzalez משיאים עצה מעשית לגבי שימוש אפקטיבי בטאבלטים כחלק מהעברת אחריות רבה יותר מהמורה לתלמיד.

מפרקי הספר ניתן ללמוד כיצד להבטיח שהטאבלטים משולבים בהוראה באיכות גבוהה, כולל אסטרטגיות לשימוש בטאבלטים לצורך דיגום, הוראה מונחית, למידה שיתופית, למידה עצמאית, והערכה מעצבת.

ספר זה, המלא בדוגמאות של מורים המשתמשים בהצלחה בטאבלטים בכיתותיהם, יסייע לכם למקסם את הפוטנציאל של טכנולוגיית הטאבלט כדי לסייע להבנה של התלמידים.

על המחברים
Nancy Frey היא פרופסור בבית הספר להכשרת מורים ב- San Diego State Universityומנהיגת מורים (teacher leader) ב- Health Sciences High & Middle College.

Doug Fisher הוא פרופסור למנהיגות חינוכית ב-San Diego State University ומנהיג מורים (teacher leader) ב- Health Sciences High & Middle College.

Alex Gonzalez הוא מתאם טכנולוגיה ב-- Health Sciences High & Middle Collegeשבסן-דייגו, קליפורניה.


קישור לתקציר המאמר באנגלית


    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya