סיכום הטרילוגיה ההיסטורית: הקיבוץ והלמידה השיתופית

המורה והמחנכת ענבל סמית יוצאת למסע היסטורי בעקבות השיתופיות הקיבוצית, על מנת להבין את הקושי האישי שלה בלמידה השיתופית. לדעתה אין מקום לקדש הלמידה השיתופית ולתת לה מקום כה מרכזי כפי שמתקיים היום בלימודי מגמת תקשוב ולמידה. היא צריכה להתקיים, אך במינון סביר יותר מול הלמידה האישית.

למאמרון של ענבל סמית 

ראה גם :  

 למידה שיתופית : נקודת המבט של הלומדים

מחקר: חשיבות ההנחיה המוקדמת לפני למידה שיתופית של תלמידים

  קרדיט : תודה ליורם אורעד על  ההפניה

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya