משימה מתוקשבת – לשרות תלמידים לקויי למידה

נעמי פורת כותבת בבלוג שלה על הכנת משימות מתוקשבת במטרה להראות כיצד ניתן לעשות אותן אחרת. היא מניחה כי מורים רבים בונים משימות מתוקשבות לרוב ובכל אתר לימודי ניתן למצוא אוסף אדיר של משימות מתוקשבות, ולא כאן החידוש.במאמרון שלה היא מתייחסת  לאופן העבודה' והנושא המרכזי הינו 'ירושלים לאורך התקופות'. ( נעמי פורת) . עם המשימה המתוקשבת, ועושה זאת דרך דוגמא מעניינת מהשטח. אחד המקצועות הנלמדים בכיתות י' (תלמידים לקוי למידה) אצלה בבית הספר הינו 'תולדות ארץ ישראל
?"דרך העבודה בה אני נוקטת מחלקת את המסך לשני חלונות האחד, העליון, חלון ההוראות, ואילו השני, התחתון, חלון הביצוע. מכיוון ששני החלונות פתוחים בעת ובעונה אחת, יכול התלמיד לגלול את חלון ההוראות ולראות בכל פעם הוראה אחת בלבד , שלב אחד בלבד, ובחלון הביצוע לבצע את המשימה מבלי להתיק את עיניו מדף הוראות למסך ומהמסך חזרה לדף ושוב לחפש את השלב בו הוא נמצא... הן ההוראות והן הביצוע נמצאים מול עיניו. בכל פעם רואה התלמיד רק הוראה אחת, דבר המאפשר לו התמקדות, וגם אם באמצע הביצוע עליו להביט שוב בדף ההוראות הוא ממשיך לשמור על קשר עין עם חלון הביצוע."
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya