מערכת המידע DDL המשולבת המפותחת באוניברסיטת Carnegie Mellon

אחת ההרצאות המעניינות שהוצגו בכנס ED-MEDIA האחרון בוונקובר ע"י צוות מחקר ופיתוח של אוניברסיטת Carnegie Mellon University עסקה במערכת מידע לניתוח ההתקדמות בקורסים מתוקשבים בתחומי המדעים. ההרצאה הציגה את עקרונות הפיתוח של המערכת הממוחשבת לתצוגה ממוחשבת של למידה מתוקשבת. מדובר על מערכת מידע מתקדמת המאפשרת למרצים ולסטודנטים לראות את כל מערך ההתקדמות שלהם בלמידה.
מערכת ה-DDL נועדה להקנות תמונה מאוחדת של כל ההתקדמות בלמידה מתוקשבת בסביבה מתוקשבת משולבת ((Blended learning. ניתן יהיה לראות במערכת המאוחדת את כל נתוני ההערכה על הסטודנטים והמשובים של הקורסים השונים. כלומר, המערכת הממוחשבת מסוגלת לספק מידע מועיל למרצים על ביצועי הלומדים ולאפשר להם לבצע התאמות שונות של הקורסים. כל זאת, על סמך, ניתוח ממוחשב ואינטגרטיבי של נתוני הקורסים, המשובים והתקדמות הסטודנטים.
 
 
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya