מחקר: סטודנטים על השוני בין למידה מתוקשבת א-סינכרונית וסינכרונית

מאמר אשר התפרסם בגיליון של Educause Quarterly העוסק בשוני בין למידה מתוקשבת א-סינכרונית וסינכרונית. המחקר התבסס על ראיונות עם סטודנטים שלמדו בשני קורסים מתוקשבים בהם נוצלו שני אופני הלמידה. המחבר מצא כי למידה סינכרונית נוטה להגדיל את המוטיבציה והעניין, בעוד שלמידה א-סינכרונית נוטה להגדיל את היכולת לעבד אינפורמציה.

 Asynchronous and Synchronous E-Learning

דרך : עלון מיט"ל  ינואר 2009
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya