מחקר: הדרכה שיטתית של פרחי הוראה ליישומי מחשב היא משמעותית למורים בעתיד

מקור וקרדיט:

Nolie Brown Mayo, Lawrence T Kajs, Jesus Tanguma. "Longitudinal Study of Technology Training to Prepare Future Teachers," Educational Research Quarterly.: Sep 2005.Vol. 29, Iss. 1; pp. 3, 13 pgs

למאמר המלא - ראו קובץ מצורף מימין.

ממצאי מחקר השוואתי בארה"ב מלמדים כי סטודנטים להוראה הנחשפים באופן שיטתי ליישומי מחשב בהוראה מגלים יעילות רבה בהוראה בבתי הספר בהשוואה לסטודנטים שאינם עוברים הדרכה שיטתית ביישומי מחשב. במסגרת המחקר שנערך באוניברסיטה אמריקאית גדולה נערכה ההשוואה בין שתי קבוצות של סטודנטים להוראה: סטודנטים שלמדו במסגרת הסדירה של הכשרת מורים  והוכשרו בצורה שיטתית ליישומי מחשב בהוראה וסטודנטים להוראה שלמדו במסלול הכשרה גמיש  ללא הדרכה פדגוגית לתחומי יישומי המחשב בחינוך. ממצאי המחקר מוכיחים כי פרחי ההוראה שנחשפו להדרכה שיטתית מקדמים  באופן משמעותי את יישומי המחשב תוך כדי ההוראה בבית הספר לעומת פרחי ההוראה בוגרי המסלול הגמיש שאינם נעזרים  כמעט ביישומי מחשב להשבחת ההוראה שלהם.

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya