מודל להערכת תוכניות תקשוב ולמידה מרחוק באוניברסיטאות ובמכללות

מקור וקרדיט :
 
Marshall, Stephen." A Quality Framework for Continuous Improvement of e-Learning: The e-Learning Maturity Model," Journal of Distance Education, v24 n1 p143-166 2010
 
 
מודל להערכת תוכניות תקשוב ולמידה מרחוק באוניברסיטאות ובמכללות
 
לא כל אוניברסיטאות והמכללות המיישמות תהליכי למידה מתוקשבים הצליחו בהכרח לשפר ולטייב את תהליכי ההוראה והלמידה. הבעיה היא שהאוניברסיטאות והמכללות אינן בהכרח מודעות לגורמים שמעודדים הצלחה או כישלון או לאיכות השינוי האמיתי שהתבצע , אם בכלל.
כלומר, יכולת ההערכה המוסדית של תוכניות התקשוב היא חד-ממדית. על מנת לסייע לאוניברסיטת ולמכללות להעריך את איכות תוכניות התקשוב והלמידה מרחוק פותח מודל בשם eMM אשר נוסה בניו זילנד, אוסטרליה ובאנגליה. המאמר מציג את הנדבכים העיקריים של מודל eMM כמודל כוללני עבור הנהלות האוניברסיטאות והמכללות השואפות לבדוק  ולהעריך יותר לעומק את תוכניות התקשוב החינוכיות בקמפוס.
 
The E-Learning Maturity Model (eMM) is a quality improvement framework designed to help institutional leaders assess their institution's e-learning maturity. This paper reviews the eMM, drawing on examples of assessments conducted in New Zealand, Australia, the UK and the USA to show how it helps institutional leaders assess and compare their institution's capability to sustainably develop, deploy and support e-learning. (Contains 8 figures and 1 table.)
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya