מודל ה- DAL במחקר פעולה שיתופי

 מקור:
Developmental action learning: Toward collaborative change, Action Learning: Research and Practice, Volume 3, Issue 1 , pages 45 - 67.
 
המאמר מציג מודל תיאורטי למחקר פעולה הנקרא מחקר פעולה התפתחותי DAL) ). מודל ה DAL המייצג את הביטוי Developmental Action Learning (DAL)  נגזר מהתיאוריה הרחבה יותר של ענף ההתפתחות הקוגניטיבית. המהות העיקרית של מודל תיאורטי זה הוא יצירת תנאים הכרתיים מקדימים ומכינים למשתתפי הניסוי או תהליך השינוי בארגון על מנת לקדם את תהליך השינוי הארגוני אותו מבקשים להטמיע. במאמר הנוכחי מודל ה-DAL  מיושם הלכה למעשה ביצירת שינוי מנהיגותי בקבוצת אנשי מפתח באוניברסיטה גדולה. השימוש במודל DAL כחלק ממחקר פעולה יזום הוא מודל אפשרי ליצירת שינוי מנהיגותי שיתופי בארגון או במסגרת חינוכית.

    לפריט זה התפרסמו 4 תגובות

    האם אפשר לקבל את המאמר?תודה!

    פורסמה ב 21/01/2008 ע״י פנינה אלעל אנגלרט

    זהו מאמר מתוך מאגר בתשלום. יש לפנות לספרייה במכללתך.

    פורסמה ב 21/01/2008 ע״י פורטל מס"ע

    ומה אם אני עובדת במרכז פסג"ה ניסויי באר שבע?ניתן לקבל את השירות?תודה!

    פורסמה ב 21/01/2008 ע״י פנינה אלעל אנגלרט

    אנא פני למרכז המידע של מכון מופ"ת. 03-6901434

    פורסמה ב 22/01/2008 ע״י פורטל מס"ע
    מה דעתך?
yyya