מדיניות, טכנולוגיה ופרקטיקה בבתי ספר וירטואליים הפועלים כבתי ספר בזיכיון בארה"ב: מסגור הסוגיות

מאת: June Ahn



June Ahn. " Policy, Technology, and Practice in Cyber Charter Schools: Framing the Issues", Teacher College record, 2011.

מוקד המחקר: באמצעות שלושה חקר מקרים, מאמר זה (1) חוקר מהי המדיניות הנוכחית של בתי ספר בזיכיון בארה"ב השולטת בבתי ספר וירטואליים הפועלים כבתי ספר בזיכיון ו-(2) מתאר את הפרקטיקות בבתי ספר אלה העשויות להאיר את צורכי המדיניות העתידיים.

במיוחד, הממצאים מדגישים כיצד בתי ספר וירטואליים הפועלים כבתי ספר בזיכיון בארה"ב מציגים את המדיניות הקיימת של בתי הספר בזיכיון כבעייתית לגבי תחומים הקשורים לגורמים הנותנים אישורים ולמשילות, למדיניות לגבי מורים, ולהישגיות של התלמידים.

מסקנות: בתי ספר וירטואליים הפועלים כבתי ספר בזיכיון מציגים דרכים חדשות לקידום החינוך הציבורי בארה"ב . המחקר מראה כיצד המנהיגות של המדינה חיונית כדי לתאם את רישום התלמידים לפי מיקומם הגיאוגרפי, מכניזמים של מימון, וקונפליקטים בין בתי ספר וירטואליים הפועלים כבתי ספר בזיכיון לבין בעלי עניין מבוססים.

מאמר זה מאיר גם כיצד פרקטיקות של הוראה ולמידה משתנות בסביבה מקוונת ומציג שאלות לגבי הכשרת מורים ופרקטיקות מקצועיות.

לבסוף, בתי ספר וירטואליים הפועלים כבתי ספר בזיכיון ( כפי שנמצא במחקר זה)  משרתים אוכלוסיות תלמידים מיוחדות המעדיפות שלא להיות חלק ממערכת בית הספר המסורתית.

שיקולים אלה הינם חיוניים להערכת ההישגיות של התלמידים הלומדים בבתי ספר וירטואליים הפועלים כבתי ספר בזיכיון בארה"ב.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

ראה גם : הסקירה המקיפה על בתי ספר וירטואליים בעברית






מקור וקרדיט:

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya