לא רק סמנטיקה : קיים שוני גדול בין גישות שונות כלפי התקשוב בחינוך

ג'יי הורוויץ כותב בבלוג שלו  כי היתרונות של הלמידה המקוונת כפי שסבורים תלמידים בבתי ספר תיכוניים שונים בתכלית השינוי מהגישה הפדגוגית החדשנית של למידה שיתופית מקוונת.  עבור ונדר-ארק, והתלמידים אותם הוא מצטט, הלמידה באמצעות האינטרנט בסך הכול מקנה גישה לחומרי למידה זמינים שהוכנו מראש, ומאפשר משוב מהיר. סביר להניח שמדובר בחומרי למידה איכותיים, אבל אלה עדיין משקפים תפיסה חינוכית שבה התלמיד נמדד לפי המידה שבה הוא הצליח להפנים את המידע שהוגש לו. עבור  איש החינוך המתוקשב  ויל ריצ'רדסון (ורוב הבלוגרים החינוכיים ) הערך האמיתי של האינטרנט בחינוך נמצא ביכולת שלו לשחרר את התלמיד (וגם את המורה) מהתפיסה המסורתית הזאת.
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya