כיצד ניתן להשתמש בסביבה מתוקשבת כמנוף ללמידה משמעותית בכיתה רבת-משתתפים?

למצגת המקורית - ראו קובץ מצורף מימין.

במצגת מציגה יעל קלי מודל פדגוגי לעיצוב קורסים נתמכי רשת המעודדים למידה משמעותית בכיתה רבת משתתפים (דוגמא מקורס פילוסופיה חינוכית נתמך על ידי אתר מתוקשב של  Highlearn).

המצגת המרתקת של יעל קלי, מן המחלקה להוראת המדעים בטכניון עוסקת בנושאים הבאים:

מהי למידה משמעותית, ומדוע קשה ליישמה? – המחקר החינוכי בעשורים האחרונים.

מודל תקשוב הקורס "פילוסופיה חינוכית"

מודל פעילויות ג'יגסו

דוגמא לפעילות ג'יגסו חצי מתוקשבת (הכרות עם זרמים בפילוסופיה של החינוך)

שימוש בפורום כיומן רפלקטיבי

פורומים תלת-קבוצתיים להצגת פרויקטים

כיצד משתפים ממצאים של פרוייקטים קבוצתיים בכיתה רבת משתמשים?

הצגת פרוייקטים בכיתה – קושי בהפעלה בכיתה גדולה.

דוגמאות לפעילות של בניית מאגר משותף

פורומים מקבילים בנושאים משלימים

דוגמא לתבנית של דיון פורה

הערכת עמיתים מתוקשבת ( של תוצר בלתי מתוקשב)

הרהורים

ההקלטה המלאה של ההרצאה באוניברסיטה הפתוחה

http://telem-pub.openu.ac.il/users/boazme/Projects/pres/YaelKely_files/Default.htm


    לפריט זה התפרסמו 1 תגובות

    הרצאה מרתקת, כמי שמשלבת תקשוב בכל הקורסים שאני מלמדת, לקחתי עימי "בתרמיל" כמה מן הרעיונות . אלף תודות וחג פסח שמח..

    פורסמה ב 11/04/2006 ע״י שרה רוטקופ הרמתי
    מה דעתך?
yyya