טקסונומיה רשתית

דורית סלע , כתבה מאמרון מעניין על הדילמה של בניית יחידת לימוד בתפיסה ליניארית .
"בתהליך בניית עצם הלמידה הטרידה אותי המחשבה שעלינו לבנות יחידת לימוד מרחבית המסתמכת, בין היתר, על הטקסונומיה של בלום שביסודה היא ליניאריות.
אנו עוסקים בלמידה ברשת , למידה מקושרת, למידה מרחבית , שהיא שונה במהותה מלמידה ליניארית , על כן לדעתי אין הכרח בבניית משימות באופן ליניארי (עפ"י בלום) ואפשר שהתלמיד יידרש כבר בתחילה למטלה מסדר גבוה, הכל תלוי בעניין ובהקשר.

מסתבר שיודעי דבר או שניים (והרבה יותר) בתחום נדרשו לסוגיה זו. דר' אשר עידן טוען "שכדי להכין את העובד האזרח והסטודנט של המאה ה21, יש צורך בגישות חדשות בעולם ההדרכה הארגונית ובמערכת החינוך האוניברסיטאית והבית ספרית" וזאת בהתאמה למיומנויות החדשות של עידן האינטרנט: יצירתיות, ביקורתיות , עבודת צוות, משמעת עצמית, ושיתוף.
"
 
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya