טבילת אש: להפוך למורה בעודך עדיין סטודנט

Britton, Stacey A.; Qiang Cheng; Hill-Cunningham, P. Renee; Carpenter-McCullough, Amber, "Feet to the Fire: Becoming a teacher While Still a Student", National Teacher Education Journal, Fall2015, Vol. 8 Issue 3, p. 93-102.

למרות שלמידה בלתי פורמלית מוכרת כדרך משמעותית שבה סטודנטים רוכשים ידע חדש אשר לעיתים קרובות קשה להשגה בהקשרי למידה פורמליים, המחקר אודות השפעתן של פרקטיקות למידה בלתי פורמליות על פדגוגיה של פרחי הוראה הוא מוגבל.

המחקר הנוכחי, מונחה על-ידי התיאוריה של קהילות מעשה, בחן כיצד ליווי תלמידי חטיבת ביניים בטיול שטח השפיע על הלמידה של פרחי ההוראה ללמד.

הממצאים הצביעו על כך שפרחי ההוראה אשר השתתפו במחקר השיגו מסוגלות עצמית משופרת לגבי יכולתם ללוות תלמידים בטיולי שטח עתידיים, פיתחו תובנות חשובות לגבי ההתנהגויות של התלמידים, ורכשו מיומנויות פדגוגיות שהם יוכלו לתרגמן לכיתות העתידיות שלהם.

הממצאים ממחקר זה מספקים השלכות חשובות עבור מורי המורים לגבי האופן שבו ניתן להשתמש בצורה הטובה ביותר בהזדמנויות למידה בלתי פורמליות בהכשרה של פרחי הוראה.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

ראו גם:

הלמידה המתרחשת בסביבה הטבעית במהלך טיולים בית ספריים

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya