חשיבות השימוש ביחידות לימוד מתוקשבות מסוג מוזיאונים וירטואליים באינטרנט כדרך הוראה אינטגרטיבית

מצגת מעניינת שהוצגה לאחרונה בכינוס Edulearn 2011 שהתקיים בברצולנה בקיץ 2011. המצגת מסכמת את עיקרי הרצאתו של ד"ר Jordi Domenech Casal, מומחה אירופאי מוביל בתחומי הלמידה המתוקשבת האינטגרטיבית. בהרצאתו הדגים ד"ר Jordi Domenech Casal את חשיבות השימוש ביחידות לימוד מתוקשבות מסוג מוזיאונים וירטואליים באינטרנט כדרך הוראה אינטגרטיבית ומאתגרת מבחינת התלמידים ותחומי הסקרנות שלהם.

לדעתו של ד"ר Jordi Domenech Casal אנשי חינוך ומורי מורים עדיין לא מודעים ליתרונות הרבים של יחידת לימוד מתוקשבת המבוססת על מוזיאונים מתוקשבים שפותחו באינטרנט ( לדוגמא: Museum of genetics הנמצא בסביבת הדמיה של SECOND LIFE , או המוזיאון לאמנות של גוגל ).

במצגת ניתן לקרוא על עקרונות של למידה קונסטרוקטיבסטית באמצעות מוזיאון וירטואלי וכן הוצגה סביבת למידה מתוקשבת ובה פעילויות לתלמידים והתנסות מקוונת דידקטית שלהם.
למצגת

ראה גם:

מוזיאונים לאמנות וירטואליים של גוגל באינטרט
פרוייקט Google Art Project מכניס את StreetView - טכנולוגית מצלמות הרחוב של גוגל (ששימשה גם לצילום אתרי טבע ותרבות מדהימים בעולם כגון: אנטארקטיקה ו-Stonehenge) למוזיאונים המפורסמים בעולם ומביא אותם אל מסך המחשב שלכם. ויותר מזה, תוכלו לראות פרטים עדינים, שאפילו אם תגיעו למוזיאון עצמו, לא תוכלו לראות. למידע נוסף

דוגמאות נוספות של מוזיאונים וירטואליים כסביבת השראה ללמידה מקוונת

דוגמאות נוספות - 2

עבודת MA באנגלית בנושא

מוזיאונים ואינטרנט ( יוחאי שרון)

"תערוכה וירטואלית" כסוגה להפעלת תלמידים באינטרנט

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya