הפלטפורמה של iTunes U וקורסים מקוונים: סיפור הצלחה

ההחלטה של ספריות מכוני המחקר Smithsonian בארה"ב לפתוח קורס מקוון לקהל בנושא ההיסטוריה של התעופה מלמדת כי הפלטפורמה המקוונת להקמה ולניהול קורסים מקוונים iTunes U מבית אפל היא המילה האחרונה בתחומי הקורסים המקוונים בארה"ב . היא הותאמה במיוחד ללמידה מקוונת עם טאבלטים , במיוחד אייפדים , אך גם למחשבים שולחניים וניידים אחרים.

לפלטפורמה המקוונת iTunes U יתרונות משמעותיים מבחינת הצפייה בסרטי וידאו והאזנה לקובצי קול . לדעת הלומדים בקורסים , הפלטפורמה המקוונת של אפל יוצרת חוויה לימודית משפורת מבחינת האינט בתהליכי הלמידה המקוונת .

כ- 1,000 אוניברסיטאות משתמשות בפלטפורמה הזו להעברת הרצאות וקורסים כמעט בכל תחומי הדעת הקיימים. האוניברסיטה הפתוחה של אנגליה מקיימת קורסים ב- 23 מדינות שונות בעולם, עם למעלה מ- 263,000 סטודנטים.

iTunes U הוא אפליקציה של אפל שמאפשרת גישה לקורסים שלמים של אוניברסיטאות מובילות ומוסדות חינוך ותרבות והוא גם הקטלוג הדיגיטלי הגדול ביותר בעולם של תוכן חינוכי חינמי שמיועד למכשירי ipad, iphone, ipod touch
הוא כולל קורסים במגוון רחב של נושאים, גישה לחומרי קורס מסוגים שונים - אודיו, וידאו, ספרים, מסמכים ומצגות, והאוסף שלו כולל יותר מ 500,000 הרצאות, סרטונים וספרים.

מקורות המידע :

Smithsonian Libraries Releases Courses on iTunes U


iTunes U Course Manager

Stanford on iTunes U | Overview

התוכנה שבארץ אף אחד לא מכיר

 Guide to iTunes U

 יונית על  itunes u

 

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya