הוראת סייבורג: התועלות הניתנות להעברה של הוראה מקוונת עבור הוראה בכיתה פנים אל פנים

Burgess, Olivia. "Cyborg Teaching: The Transferable Benefits of Teaching Online for the Face-to-Face Classroom", Journal of Online Learning & Teaching, Mar2015, Vol. 11 Issue 1, p112-121.

הגיע הזמן להעריך מחדש מה נחשב כלמידה "אפקטיבית" ולשקול כיצד למידה מקוונת וטכנולוגיות מקוונות יכולות להגביר, יותר מאשר להפחית, את הלמידה של הסטודנטים.

התפתחות זו בחשיבה של המחברת כמאמינה הדוקה לשעבר בהוראה בכיתה פנים אל פנים הגיעה מהתנסות בת שנה בפיתוח ובהוראה של קורס מרחוק.

בנוסף לגילוי של אפשרויות חדשות בהוראה מקוונת, המחברת מצאה שניתן להעביר יישומים נבחרים המיושמים בכיתה מקוונת להוראה פנים אל פנים כדי להגביר את הלמידה של הסטודנטים בכל סביבה.

לדוגמא, לוחות דיונים מקוונים, תקשורת מקוונת עקבית, סרטוני וידאו המכילים את תוכן הקורס, ושיחת וידאו מקוונת הם כלים שניתן ליישמם בהוראה בכיתה פנים אל פנים כדי למזג את התועלות הכלולות בנוכחות המרצה יחד עם הגבולות הפחות מוגבלים של הטכנולוגיה.

כאשר הטכנולוגיות המקוונות מודרכות על ידי המוקד הפדגוגי ליצירת למידה אפקטיבית של הסטודנטים, הטכנולוגיות הללו מציעות להשכלה הגבוהה דרך משמעותית לענות על הצרכים ועל הציפיות של הלומדים במאה ה-21.

קישור למאמר המלא באנגלית

ראו גם:

הוראה מקוונת, למידה מקוונת ושביעות רצון של הסטודנט: מחקר בן שלוש שנים

קורסים משולבים/מעורבים: סקירת ספרות והמלצות עבור מעצבי למידה ומחנכים

למידה משמעותית 2020 :טכנולוגיה מעצבת משמעות

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya