הוראת המדעים בצוות: הצלחה לכל הלומדים

מאת: Ed Linz

Team Teaching Science: Success for All Learners
Linz, Ed; Heater, Mary Jane; Howard, Lori A.

National Science Teachers Association


בספר "הוראת המדעים בצוות , Ed Linz, Mary Jane Heater, and Lori A. Howard , "מדגימים את האמת של האמרה העתיקה "שני ראשים עדיפים על אחד." מדריך זה לפיתוח מוצלח של צוות ההוראה שיתופי, בא למקסם את הלמידה של התלמידים, יסייע לפרחי הוראה ומשתלמים בחינוך המיוחד ומורים למדע בכיתות יסוד ובבית הספר העל יסודי , כמו גם שיטות למרצים בהוראת המדעים שרוצים להכניס נושאים הקשורים לצרכים מיוחדים בתוכנית הלימודים שלהם.

תוך שימוש בשתי שיטות המבוססות על מחקר ותובנות אישיות של צוות המורים המנוסה, החוקרים שואפים להפוך את ההוראה בצוות למועיל לסטודנטים ונגיש גם למורים. הכותבים מספקים רקע ומידע בהוראת המדעים והוראה בצוות, וחשוב מכל, ששה פרקים העוסקים בדרכים ובשיטות ללמד נושאים ספציפיים במדעים וכיצד צוות הוראה שיתופי( co-teaching team) יכול להמשיך לעבוד לאורך שנת הלימודים.

האלמנטים הבסיסיים של שיתוף הפעולה מוצגים בספר, יחד עם פרקים של אסטרטגיות של co-teaching ליישום בחינוך היסודי, בחטיבת הביניים ובכיתות בית ספר תיכון . הכותבים, בעלי ניסיון של שנים.

בco-teaching- מציעים עצות מעשיות שהמורים יכולים ליישמם בכיתות שלהם . הוראת קבוצה מגוונת של תלמידים הוא אחד האתגרים הצפויים שמורה עשוי להיתקל בסביבה הוראה שיתופית;

המחברים מתארים קשיים שעלולים להתעורר, כמו גם נושאים הקשורים להערכה, תכנית הלימודים, ושינויים והתאמות נחוצים. עבור אלו שמתמודדים עם אתגרים של הוראה בצוות, ספר זה יכול להיות משאב יקר ערך להכנת הוראה בצוות ולהוות חוויה חיובית הן עבור התלמידים והמורים.

הסיכום נכתב ע"י ד"ר גילה אולשר ממכון מופ"ת

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya