הוראה מתוקשבת המבוססת על חקר מקרים

מקור:
Enhancing Case-Based Learning in Teacher Education Through Online Discussions: Structure and Facilitation. Journal of Interactive Learning Research. 19 (2), pp. 331-349. Chesapeake, VA: AACE.
המחקר מנסה להעריך את ההליכים של הוראה מתוקשבת המבוססת על חקר-מקרים (case-based) בכמה אוניברסיטאות בארה"ב בהם קיימים מסלולים של הכשרת מורים. ההוראה המתוקשבת מבוססת חקר המקרים התבססה על שימוש מושכל בפורומים מתוקשבים ועל דיונים מונחים שיזמו המרצים באמצעות הפורומים על מנת להציג את המקרים בפני פרחי ההוראה ועל מנת לדון בהם. נבדקו מודלים שונים של דיונים מתוקשבים על מנת להעריך את הוראת חקר המקרים לסטודנטים להוראה בפורום מונחה, פורום חופשי ומערכת צ'אט סינכרונית. שאלת המחקר הייתה מי מבין תצורות אלו היא המתאימה יותר מבחינה פדגוגית להוראת חקר מקרים וכיצד ניתן לשפר את ההוראה המתוקשבת באמצעותם.
 
ראו גם:
 Mohan, J. & Lam, P. (2007). EnhancingCase-based Learning Environment, Processes and Outcomes Through e-Cases - APilot Study. In C. Montgomerie & J. Seale (Eds.), Proceedings of World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications 2007 (pp. 2939-2946). Chesapeake, VA: AACE.
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya