הבנת המסגרת של ה-MOOC: מסע לתוך Coursera

Saadatdoost, Robab; Sim, Alex Tze Hiang; Jafarkarimi, Hosein; Jee Mei Hee. "Understanding the Setting of a MOOC: A Journey into Coursera", International Journal of Information & Communication Technology Education, Jan-Mar2016, Vol. 12 Issue 1, p77-98.

קשה יותר ויותר להתעלם מהקורסים המקוונים הפתוחים להמונים (MOOC) בחינוך המקוון. הפיתוחים האחרונים בקורסי ה-MOOC העלו את הצורך בהבנה של הקורסים הללו.

הסוגיה של הבנה מעמיקה של מסגרת קורסי ה-MOOC היא נושא מרכזי בתחום המחקר האיכותני. אולם, תשומת לב מועטה מדי ניתנה למסגרת של קורסי ה-MOOC.

מאמר זה מבקש להכניס את מתודולוגיית ה-Netnography (ענף של אתנוגרפיה המנתח את התנהגות הגולשים באינטרנט) להקשר זה, על ידי הצגת תיאור של קהילת Coursera כדי להבין בצורה טובה יותר את הקהילה הזו.

תרומתו של המאמר מגולמת על ידי מתן פרטים לגבי קהילת Coursera דרך המעורבות של החוקרים בקהילה זו.

לתקציר המאמר באנגלית

ראו גם:

Coursera: מה אנו למדים מחינוך מקוון?

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya