בתי ספר תיכוניים בארה"ב והאתגר של בתי וירטואליים

בתי ספר תיכוניים בארה"ב מתחילים להיות מאוימים ע"י בתי הספר הוירטואליים באינטרנט. כך לדוגמא , במחוז Clovis Unified school district בקליפורניה בתי הספר הווירטואליים מצליחים למשוך תלמידים לשורותיהם ולא בהכרח תלמידים נושרים ותלמידים חלשים אלא גם תלמידים חזקים. מחוז החינוך Clovis מפסיד כל שנה בין 200-400 תלמידים לטובת בתי הספר הווירטואליים. כמענה לאיום זה ,החלו מחוזות החינוך בארה"ב להיערך להקמה של בתי ספר וירטואליים שיוכלו להתמודד עם האתגר של קורסים מקוונים לתלמידים. כך לדוגמא, פתח מחוז החינוך של שיקאגו בשנה האחרונה שני בתי ספר וירטואליים ציבוריים משלו.

האתגר של פיתוח תכנית לימודים מקוונת שלמה באינטרנט תופס יותר ויותר מקום בתודעה של מחוזות החינוך בארה"ב וכל הסימנים מעידים על התרחבות מגמה זו בחינוך הציבורי בארה"ב . עוד יגיע היום שסוגיה זו תטריד גם בתי הספר התיכוניים בישראל.

COMPETING FOR THE VIRTUAL STUDENT

למאמר המלא באנגלית

העובדה שאוניברסיטת ג'ורג' וושינגטון הקימה לאחרונה בית ספר תיכון וירטואלי מקוון מעידה על החשיבות של סוגיית בתי הספר הוריטואליים בארה"ב ועל היערכות גורמי האקדמיה והמחקר החינוכיים לקראת התפתחותם המשמעותית של בתי ספר וירטואליים .

ראה גם :
מאמרים ומחקרים בפורטל מס"ע על בתי הספר הוירטואליים

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya