אוריינות מידע בכיתה המתוקשבת: שיטות ודרכי פעולה
מאת: עמי סלנט
מילות מפתח:
אוריינות מידע
דגמים פדגוגיים
דרכי הוראה
למידה מתוקשבת
מאפייני תקשוב בחינוך
מידענות
מיומנויות
מיומנויות מידע
שילוב אינטרנט בהוראה
שילוב מחשב בהוראה
תקשוב בחינוך
הכיתה המתוקשבת , הכוללת מחשבים ניידים או מחשבי טאבלט או סביבות מתוקשבות כגון MOODLE לתלמידים כבר אינה חלום עתידי אלא מציאות ההולכת ונרקמת בבתי ספר בעולם ובמידה יותר מצומצמת גם בישראל. על רקע זה ,השאלות שמבקשת סקירת מידע זו להציב הן האם חל גם שינוי בדרכי ההוראה והקניית אוריינות המידע לתלמידים ומה צריכים להיות הדגשים העיקריים בפיתוח אוריינות מידע בכיתה המתוקשבת.
לסקירה המלאה
לסקירה המלאה
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya