תחרויות רובוטיקה וכיתות מדעים

מאת: G Benke

Benke, G. (2012). Robotics competitions and science classrooms.
Cultural Studies Of Science Education, 7(2), 417-423.

מאמר זה בוחן את ההבדלים בין כיתות מדעים ותחרות הרובוטיקה המתוארת במאמר: "Examining the mediation of power in acollaborative community: engaging in informal science as authentic practice" by: Anton Puvirajah et. al .
שימוש במסגרת 'Productive disciplinary engagement' -מעורבות תחומים פרודוקטיבית, ודיון בכל עקרון, בתורו, המאמר מעלה את הטיעון שכדי להביא את כל היתרונות הלימודיים של סביבות למידה בלתי פורמליות, לכיתה רגילה, אנחנו צריכים במיוחד לכוון את העניין שמגלה התלמיד דרך שלב עיצוב ותכנון המשימה ולשנות דרישות של דפוסים לימודיים שיהיו בהסכמה עם שינוי ערכים חינוכיים.


מה דעתך?
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?