שילובם של כלי עזר מקוונים בהוראה בכיתות מדעים בחטיבות הביניים והשפעתם על תהליך הלמידה
מאת: Robin H. Kay
מילות מפתח:
הוראת מדעים
כלי עזר ממוחשבים
כלים פתוחים
למידה מתוקשבת
מאפייני תקשוב בחינוך
מדע וטכנולוגיה
מדעים
סביבות למידה מתוקשבות
סביבות למידה עתירות טכנולוגיה
תהליכי התמודדות
תהליכים קוגנטיביים
Robin Kay . "Examining the Effectiveness of Web-Based Learning Tools in Middle and Secondary School Science Classrooms ," Interdisciplinary Journal of E-Learning and Learning Objects Volume 7, 2011
Robin Kay ,University of Ontario Institute of Technology, Oshawa, Ontario, Canada
המאמר בוחן את שילובם של כלי עזר מקוונים בהוראה בכיתות מדעים בחטיבות הביניים והשפעתם על תהליך הלמידה. לפי מסקנות המאמר, יכולתם של תלמידים לזכור, להבין, ליישם, לנתח ולהעריך השתפרה בעקבות הכנסת עזרי למידה מקוונים, והן התלמידים והן המורים העריכו את השפעתם לטובה.
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya