קבלת יוטיוב מצד מרצים וסטודנטים: נקודת מבט בין-תרבותית

מאת: Insung Jung

Jung, Insung; Lee, Yekyung "YouTube acceptance by university educators and students: a cross-cultural perspective", Innovations in Education & Teaching International, Jun2015, Vol. 52 Issue 3, p243-253.


מחקר זה מנסה לחזות ולהשוות בין הגורמים המשפיעים על קבלת YouTube בקרב מרצים וסטודנטים באוניברסיטה בשתי תרבויות שונות מאוד, יפן וארה"ב, תוך יישום ה"תיאוריה המאוחדת לקבלה ושימוש בטכנולוגיה" (Unified Theory of Acceptance and Use of Technology).

חמש מאות ששים ותשעה סטודנטים ו-56 מרצים מאוניברסיטאות יפניות ואמריקניות ענו על סקר כדי להעריך את ההשפעה של גורמים הקשורים ל"תיאוריה המאוחדת לקבלה ושימוש בטכנולוגיה" על הקבלה של YouTube בשתי המדינות הללו.

המאמר מדווח על הממצאים, מציע מחקרי המשך ומעלה מספר הצעות עבור השימוש ב- YouTube בחינוך.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

ראה גם:

למידה לא פורמלית ביוטיוב: חשיפת אוריינות דיגיטלית בלמידה מקוונת עצמאית

משאבי הוראה אקדמאיים מצולמים באתר YouTube

מה דעתך?
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?