על קשב וטכנולוגיה

שיר בוים-שוורץ כתבה סקירה מעניינת ומאירת עיניים על קשב וריכוז וסביבה מתוקשבת , כאשר היא מתייחסת למספר סוגי קשב הפעילים כל הזמן במקביל בחיינו היומיומיים ולמחקרים שנכתבו בנושא מבחינת השפעת האינטרנט . "חשוב לציין שרוב המחקרים בנושא מתבססים על השינויים בתכופים במבנה המוח שהם מזהים כתוצאה משימוש יתר בטכנולוגיה, אבל יש לזכור ששינויים אלו אינם ייחודיים למעורבות הטכנולוגיה, אלא מתרחשים בכל תהליך למידה משמעותי" .

למאמרון בבלוג של שיר בוים-שוורץ

 מאמרים נוספים של שיר בוים-שוורץ בפורטל מס"ע

ראה גם :
טכנולוגיה משנה את האופן שבו תלמידים לומדים, אומרים מורים

עומס קוגנטיבי והתמודדות לומדים בסביבה מתוקשבת מורכבת ממולטימדיה, אנימציות וקבצי קול


תיאורית העומס הקוגניטיבי והשלכותיה על תכנון למידה מתוקשבת

נוירו-פדגוגיה: מנגנוני למידה במוח

התמודדות עם עומס קוגניטיבי בקורסים מתוקשבים: חומרי למידה מקוונים מול חומרי למידה מודפסים

מה דעתך?
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?